A 4 fül modell megértése óriási gyakorlati haszonnal jár számodra is. A kommunikációs félreértések jelentős részét elkerülheted, ha tudatosan figyelsz a 4 fül modell hátterében levő 4 kommunikációs szintre. A bejegyzésből megismered a kommunikáció 4 szintjét és ahhoz is kapsz segítséget, hogyan használd őket.
A vállalati kultúra megváltoztatása sokak szerint kemény dió. Nagyon sok vezetői vagy beosztott kezdeményezés megbukik a vállalati kultúra kemény ellenállásán. Ebben a bejegyzésben a szociális konformitásról olvasol és arról, hogyan segít téged a vállalati kultúra megváltoztatásában egy jól átgondolt változásmenedzsment.
A vezetői kommunikáció a vállalat vezetés egyik legfontosabb eszköze. Ebből a cikkből megtudod, hogy a fontosabb vezetői feladatcsoportokhoz milyen vezetői kommunikációs tudás szükséges. Arról is szól a cikk, hogy milyen tréning fejleszti ezeket.
Ebben a videós bejegyzésben a félreértések általános forrásait ismered meg. Összesen 6 forrásról hallasz, amelyek a tévedésekhez, hibákhoz vezetnek. Ha ismered őket, jobban fel tudsz készülni arra, hogy megelőzzed a félreértéseket.
A változásmenedzsment a gyakorlatban mindig küzdelmet jelent. Meg kell küzdeni a megszokással, a félelemmel, az ellenállással. Semmi sem olyan erős az emberben, mint a megszokás. A megszokás a felelős azért, hogy sok változás kudarcba fullad, mert nem teszik meg az első lépést, nem fektetnek elegendő energiát a változásba. Mi kell ahhoz, hogy a változás sikerüljön? Ez a cikk a változások elindításának 3 fontos sarokkövéről szó.
A kétirányú kommunikáció fontos eszköze annak, hogy elkerüld a félreértéseket. Ez az eszköz szó szerint aranyat ér és könnyen alkalmazható. A bejegyzésben konkrét esettanulmányt és útmutatást is kapsz a kétirányú kommunikációhoz.